Telefonos automata hibabejelentő rendszer

Egy biztonságtechnikai rendszereket készítő és üzemeltető multinacionális cég hazai leányvállalatának megbízásából készült el 2003-ban a CRB01 hibabejelentő rendszer.

Főbb követelmények:

  • A hibát bejelentő személy és az ügyeletes szervizes munkatárs összekapcsolása.
  • A beszélgetés rögzítése visszakereshető formában.
  • A bejelentő és a szervizes azonosítása kódok bekérésével.
  • A szervizes tájékoztatása a bejelentő lényeges adatairól.
  • Az értesítendő szervizes munkatárs kiválasztása adatbázisban tárolt ügyeleti listából.
  • Folyamatos üzem.
  • Partnerekről és bejelentésekről lista nyomtatása.

A megvalósítás főbb jellemzői:

HARDVER:
Ipari PC PIII processzorral, 128MB RAM, 40 GB merevlemez, VP894 DSP kártya (Eletech Enterprise Co. Ltd.)
ALAPSZOFTVER:
LINUX operációs rendszer (DEBIAN disztribúció), X-WINDOW, KDE-GNOME, JAVA-VM, POSTGRESQL
FELHASZNÁLÓI SZOFTVER:
FŐPROGRAM:
JAVA nyelven készült és kezeli a DSP kártyát.
KEZELŐ PROGRAM:
JAVA nyelven készült, segítségével paraméterezhető a DSP kártya és adminisztrálható a hibabejelentő rendszer.